Dunlop SP Sport Fast Response 225/45 R17

Dunlop SP Sport Fast Response

225/45 R17
91 (615 kg/kerék)
W (270 km/óra)
AO MFS
nyári személyautó
D
B
71
40 430 Ft / db

Készlet: 3

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelt ajánlat

225/45 R17
94 (670 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
XL
nyári személyautó
D
A
69
28 017 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db
GT Radial SportActive 2
Teszteredmények:

225/45 R17
94 (670 kg/kerék)
W (270 km/óra)
RPB XL
nyári személyautó
B
A
71
30 329 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db
Yokohama BluEarth GT AE51

225/45 R17
94 (670 kg/kerék)
W (270 km/óra)
RPB XL
nyári személyautó
C
A
67
36 170 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Yokohama Advan Fleva V701
Teszteredmények:

Dunlop SP Sport Fast Response egyéb méretek

MéretÁr 
175/65 R1525 991 Ft-tólVásárlás
215/65 R1638 990 Ft-tólVásárlás

Dunlop SP Sport Fast Response információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Dunlop SP Sport Fastresponse közép- és felső kategóriás autókra készült nyári gumiabroncs.

Az SP Fast Response abroncsok a Dunlop Touch technológia felhasználásával készülnek. A speciális funkciók érzékenyebb kezelhetőséget és kormányozhatóságot biztosítanak. A laposabb profilú futófelület miatt nagyobb gumifelület érintkezik az úttal, precíz kormányozhatóságot biztosítva nedves és száraz utakon egyaránt. A gumiabroncs és a felni megerősített kapcsolata miatt a gumiabroncsot jobb visszacsatolás jellemzi.

Megbízható kormányozhatóság nedves úton. Az SP FastResponse széles barázdái gyorsan eloszlatják a vizet esős időben, ezáltal csökkentik a vízenfutás kialakulásának kockázatát. A futófelületet alkotó keverék magas szilikatartalma miatt nedves utakon javul az abroncs tapadása, ezáltal rövidebb lesz a fékút.

Az intenzívebb visszacsatolást biztosító gumiabroncs gyorsabban reagál a kormánymozdulatokra és kanyarodási manőverekre. Az aszimmetrikus futófelület merev vállblokkjai kanyarodás közben is megőrzik a stabilitást. Az abroncs érintkezési felületén egyenletesen eloszló nyomás simább átmenetet biztosít kanyarokba való behajtáskor.

A futófelülethez felhasznált keverék tervezésekor az energiaveszteség és a kopás minimálisra csökkentése volt az elsődleges szempont. Az eredmény egy hosszabb élettartamú, kedvezőbb üzemanyag-fogyasztást lehetővé tévő gumiabroncs.

Dunlop SP Sport Fast Response teszt

20122011Átlag: 85%; Tesztek száma: 5

További nyári gumi tesztek

További Dunlop nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.