Dunlop SP Sport Maxx GT

Dunlop SP Sport Maxx GT

MéretSIÁr
225/35 R19Y79 684 Ft-tól -
225/35 R20Y94 866 Ft-tól -
225/40 R19W81 990 Ft-tól -
235/40 R18Y41 810 Ft-tól -
235/45 R18Y50 409 Ft-tól -
235/50 R18V44 990 Ft-tól -
235/55 R19W52 535 Ft-tól -
235/65 R17W42 990 Ft-tól -
245/35 R20Y94 990 Ft-tól -
245/40 R18Y44 676 Ft-tól -
245/40 R19Y57 488 Ft-tól -
245/45 R18Y48 420 Ft-tól -
245/45 R19Y84 990 Ft-tól -
245/50 R18Y65 070 Ft-tól -
255/30 R20Y107 916 Ft-tól -
255/35 R18Y49 002 Ft-tól -
255/35 R19Y55 990 Ft-tól -
255/35 R20Y61 990 Ft-tól -
255/40 R18Y81 467 Ft-tól -
255/40 R19Y59 007 Ft-tól -
255/40 R21Y84 990 Ft-tól -
255/45 R17Y56 761 Ft-tól -
255/45 R20W67 989 Ft-tól -
265/30 R20Y72 989 Ft-tól -
265/30 R21Y87 047 Ft-tól -
265/35 R20Y79 990 Ft-tól -
265/40 R21Y81 990 Ft-tól -
265/45 R20Y69 900 Ft-tól -
275/25 R20Y90 580 Ft-tól -
275/30 R20Y76 454 Ft-tól -
275/30 R21Y93 665 Ft-tól -
275/35 R19Y96 990 Ft-tól -
275/35 R20Y74 176 Ft-tól -
275/35 R21Y89 517 Ft-tól -
275/40 R18Y79 990 Ft-tól -
275/40 R19Y78 000 Ft-tól -
275/40 R20W86 990 Ft-tól -
285/30 R21Y91 835 Ft-tól -
285/35 R21Y110 990 Ft-tól -
305/40 R22Y93 704 Ft-tól -
315/35 R20W109 990 Ft-tól -
325/30 R21Y149 990 Ft-tól -

Dunlop SP Sport Maxx GT információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Dunlop SP Sport Maxx GT nagy teljesítményű/sportkocsikhoz tervezett nyári gumiabroncs.

Az SP Sport Maxx GT autópályán megszokott sebességnél is megtartja alakját, így fokozza a stabilitást és a kopásállóságot. A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárással, kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás érhető el. Az abroncs érintkezési felületén egyenletesen eloszló nyomás simább átmenetet biztosít kanyarokba való behajtáskor.

A Dunlop Touch technológiája több speciális funkció egyesítésével precíz kormányozhatóságot és kormányerőket tesz lehetővé. A laposabb futófelület-profil miatt nagyobb gumifelület érintkezik az úttal, így precízebb a kormányzás, és intenzívebb a visszacsatolás.

Az SP Sport Maxx GT kivételes úttartást biztosít. A futófelületet alkotó keverékbe a versenyek során használt feketeszenet elegyítettek a száraz úton tapasztalható tapadás és fékhatás javítása érdekében.

A dual szilika keverék egy speciális keverék, mely javítja a gyorsulási teljesítményt és jobb kopásállóságot biztosít. Ez az összetevő kiváló fékezési eredményeket és kimagasló kormányozhatóságot nyújt a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás mellett.

Az aszimmetrikus mintázatú futófelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást. Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.

További Dunlop nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

Oldalunkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk