Dunlop SP Sport Maxx GT

Dunlop SP Sport Maxx GT

MéretSIÁr 
225/35 R20Y94 866 Ft-tól
225/40 R19W81 758 Ft-tól
235/40 R18Y41 990 Ft-tól
235/45 R18Y49 990 Ft-tól
235/50 R18V43 990 Ft-tól
235/55 R19W50 283 Ft-tól
245/30 R19Y88 118 Ft-tól
245/30 R20Y70 068 Ft-tól
245/35 R20Y85 990 Ft-tól
245/40 R18Y42 990 Ft-tól
245/40 R19Y55 956 Ft-tól
245/40 R20Y74 460 Ft-tól
245/45 R18Y46 990 Ft-tól
245/45 R19Y66 799 Ft-tól
245/50 R18W, Y63 332 Ft-tól
255/30 R20Y107 916 Ft-tól
255/35 R18Y47 989 Ft-tól
255/35 R19Y54 694 Ft-tól
255/35 R20Y62 012 Ft-tól
255/40 R18Y79 990 Ft-tól
255/40 R19V, Y59 304 Ft-tól
255/40 R21Y82 556 Ft-tól
255/45 R17Y55 990 Ft-tól
255/45 R20W80 160 Ft-tól
265/30 R19Y64 534 Ft-tól
265/30 R20Y72 974 Ft-tól
265/30 R21Y83 157 Ft-tól
265/30 R22Y88 091 Ft-tól
265/40 R21Y82 273 Ft-tól
265/45 R18Y61 913 Ft-tól
265/45 R20Y76 990 Ft-tól
275/25 R20Y88 638 Ft-tól
275/30 R20Y109 203 Ft-tól
275/35 R19Y94 990 Ft-tól
275/35 R20Y72 492 Ft-tól
275/35 R21Y85 429 Ft-tól
275/40 R18Y83 989 Ft-tól
275/40 R19Y87 074 Ft-tól
275/40 R20W85 989 Ft-tól
285/30 R21Y87 740 Ft-tól
285/35 R18W, Y58 947 Ft-tól
285/35 R21Y119 990 Ft-tól
295/30 R19Y83 421 Ft-tól
305/40 R22Y92 278 Ft-tól
315/25 R23Y106 700 Ft-tól
315/30 R19Y98 135 Ft-tól
315/35 R20W109 990 Ft-tól
325/30 R20Y113 120 Ft-tól
325/30 R21Y146 068 Ft-tól

Dunlop SP Sport Maxx GT információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Dunlop SP Sport Maxx GT nagy teljesítményű/sportkocsikhoz tervezett nyári gumiabroncs.

Az SP Sport Maxx GT autópályán megszokott sebességnél is megtartja alakját, így fokozza a stabilitást és a kopásállóságot. A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárással, kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás érhető el. Az abroncs érintkezési felületén egyenletesen eloszló nyomás simább átmenetet biztosít kanyarokba való behajtáskor.

A Dunlop Touch technológiája több speciális funkció egyesítésével precíz kormányozhatóságot és kormányerőket tesz lehetővé. A laposabb futófelület-profil miatt nagyobb gumifelület érintkezik az úttal, így precízebb a kormányzás, és intenzívebb a visszacsatolás.

Az SP Sport Maxx GT kivételes úttartást biztosít. A futófelületet alkotó keverékbe a versenyek során használt feketeszenet elegyítettek a száraz úton tapasztalható tapadás és fékhatás javítása érdekében.

A dual szilika keverék egy speciális keverék, mely javítja a gyorsulási teljesítményt és jobb kopásállóságot biztosít. Ez az összetevő kiváló fékezési eredményeket és kimagasló kormányozhatóságot nyújt a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás mellett.

Az aszimmetrikus mintázatú futófelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást. Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.

További Dunlop nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.