Dunlop SP Sport Maxx RT2

Dunlop SP Sport Maxx RT2

MéretSIÁr
205/40 R18Y45 112 Ft-tól -
205/45 R17Y37 828 Ft-tól -
205/50 R17Y34 990 Ft-tól -
215/40 R17Y37 990 Ft-tól -
215/45 R17Y31 990 Ft-tól -
215/50 R17Y39 990 Ft-tól -
215/55 R17Y39 990 Ft-tól -
225/35 R19Y50 991 Ft-tól -
225/40 R18Y33 990 Ft-tól -
225/45 R17W, Y28 900 Ft-tól -
225/45 R18Y47 989 Ft-tól -
225/45 R19W79 988 Ft-tól -
225/50 R17Y38 990 Ft-tól -
225/55 R17Y41 526 Ft-tól -
235/35 R19Y52 989 Ft-tól -
235/40 R18Y42 990 Ft-tól -
235/45 R17Y32 990 Ft-tól -
235/55 R17Y42 990 Ft-tól -
245/35 R19Y62 989 Ft-tól -
245/40 R17Y37 990 Ft-tól -
245/40 R18Y42 990 Ft-tól -
245/45 R17Y40 991 Ft-tól -
245/45 R18Y49 990 Ft-tól -
245/45 R19Y65 990 Ft-tól -
255/30 R19Y66 990 Ft-tól -
255/35 R19Y55 990 Ft-tól -
255/35 R20Y61 990 Ft-tól -
255/40 R19Y58 914 Ft-tól -
255/40 R21Y86 744 Ft-tól -
255/45 R18Y52 989 Ft-tól -
255/45 R20Y81 990 Ft-tól -
265/35 R18Y52 911 Ft-tól -
265/45 R21W98 340 Ft-tól -
275/35 R19Y76 223 Ft-tól -

Dunlop SP Sport Maxx RT2 információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Dunlop SP Sport Maxx RT2 nagy teljesítményű/sport autókra ideális nyári gumiabroncs választás.

A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárással, kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás érhető el.

Az aszimmetrikus mintázatú futófelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást. Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.

A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra. Megnövelt stabilitás és kormányzási pontosság, kiváló kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.

A kifejezetten merev blokkok fékezés közben is megőrzik merevségüket. A fokozott merevség nagy sebességű fékezésnél is segít megtartani az abroncs és az útfelület optimális kapcsolatát. Rövidebb fékút, különösen nagyobb sebességnél.

A dual szilika keverék egy speciális keverék, mely javítja a gyorsulási teljesítményt és jobb kopásállóságot biztosít. Ez az összetevő kiváló fékezési eredményeket és kimagasló kormányozhatóságot nyújt a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás mellett.

A Sport Maxx RT-hez képest 35%-kal (!) megnövelt futásteljesítmény.

A Dunlop SP Sport Maxx RT2 kimagasló kormányozhatóságot és fékezést biztosít a nagy teljesítményű gépkocsik vezetői számára.

  • Gumi-gyanta alapú futókeverék (ábra 1.)
    Gumi-gyanta alapú futókeverék (ábra 1.)
  • Extra rugalmas szálakból készült szövetbetét (ábra 2.)
    Extra rugalmas szálakból készült szövetbetét (ábra 2.)
  • Új blokkok, rövidebb fékút (ábra 3.)
    Új blokkok, rövidebb fékút (ábra 3.)
  • MAX vállblokk (ábra 4.)
    MAX vállblokk (ábra 4.)

Dunlop SP Sport Maxx RT2 teszt

További nyári gumi tesztek

További Dunlop nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

Oldalunkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk