Dunlop SP Sport Maxx RT 2

Dunlop SP Sport Maxx RT 2

Méret Ár 
205/45 R17
88 Y MFS XL
88
Y
MFS XL
43 980 Ft
205/45 R18
90 Y MFS XL
90
Y
MFS XL
51 060 Ft
215/40 R18
89 W MFS XL
89
W
MFS XL
45 132 Ft
215/45 R17
91 Y MFS XL
91
Y
MFS XL
35 991 Ft
215/55 R17
94 Y MFS
94
Y
MFS
47 103 Ft
215/55 R17
98 W MFS XL
98
W
MFS XL
48 407 Ft
225/35 R18
87 Y MFS XL
87
Y
MFS XL
47 989 Ft
225/35 R19
88 Y MFS XL
88
Y
MFS XL
57 015 Ft
225/40 R18
92 Y MFS XL
92
Y
MFS XL
36 499 Ft
225/45 R17
91 Y MFS
91
Y
MFS
33 326 Ft
225/45 R17
94 Y MFS XL
94
Y
MFS XL
33 901 Ft
225/45 R17
94 W * MFS XL
94
W
* MFS XL
35 991 Ft
225/45 R18
95 Y MFS XL
95
Y
MFS XL
53 005 Ft
225/45 R19
92 W * MFS ROF
92
W
* MFS ROF
83 768 Ft
225/50 R17
94 Y MFS
94
Y
MFS
45 132 Ft
225/50 R17
98 Y MFS XL
98
Y
MFS XL
45 784 Ft
225/55 R17
97 Y MFS
97
Y
MFS
45 610 Ft
225/55 R17
101 Y MFS XL
101
Y
MFS XL
47 436 Ft
225/55 R17
97 Y/Z MFS DOT20(2020-ban gyártott)
97
Y/Z
MFS DOT20(2020-ban gyártott)
49 990 Ft
225/55 R17
97 Y * MO MFS
97
Y
* MO MFS
51 990 Ft
225/55 R18
102 V MFS XL
102
V
MFS XL
49 990 Ft
235/35 R19
91 Y MFS XL
91
Y
MFS XL
57 654 Ft
235/40 R18
95 Y MFS XL
95
Y
MFS XL
47 276 Ft
235/45 R17
94 Y MFS
94
Y
MFS
38 170 Ft
235/45 R17
97 Y MFS XL
97
Y
MFS XL
40 179 Ft
235/45 R18
98 Y MFS XL
98
Y
MFS XL
54 868 Ft
235/55 R17
103 Y MFS XL
103
Y
MFS XL
49 413 Ft
235/60 R17
106 V MFS XL
106
V
MFS XL
47 592 Ft
245/35 R18
92 Y MFS XL
92
Y
MFS XL
52 675 Ft
245/35 R19
93 Y MFS XL
93
Y
MFS XL
65 990 Ft
245/35 R20
95 Y XL
95
Y
XL
70 234 Ft
245/35 R21
96 Y XL
96
Y
XL
92 028 Ft
245/40 R17
91 Y MFS
91
Y
MFS
47 617 Ft
245/40 R17
95 Y MFS XL
95
Y
MFS XL
48 400 Ft
245/40 R18
93 Y MFS
93
Y
MFS
46 982 Ft
245/40 R18
97 Y MFS XL
97
Y
MFS XL
48 156 Ft
245/40 R19
98 Y MFS XL
98
Y
MFS XL
60 893 Ft
245/40 R19
98 Y * MO MFS XL
98
Y
* MO MFS XL
74 229 Ft
245/40 R20
99 Y XL
99
Y
XL
68 042 Ft
245/45 R17
95 Y MFS
95
Y
MFS
51 792 Ft
245/45 R17
99 Y MFS XL
99
Y
MFS XL
52 484 Ft
245/45 R18
100 Y MFS XL
100
Y
MFS XL
53 374 Ft
245/45 R18
100 Y * MO MFS XL
100
Y
* MO MFS XL
64 016 Ft
245/45 R19
102 Y MFS XL
102
Y
MFS XL
70 974 Ft
245/45 R20
103 Y MFS XL
103
Y
MFS XL
82 222 Ft
255/30 R19
91 Y MFS XL
91
Y
MFS XL
70 816 Ft
255/30 R20
92 Y MFS XL
92
Y
MFS XL
81 319 Ft
255/35 R18
94 Y MFS XL
94
Y
MFS XL
53 189 Ft
255/35 R19
96 Y MFS XL
96
Y
MFS XL
63 139 Ft
255/35 R20
97 Y MFS XL
97
Y
MFS XL
69 646 Ft
255/40 R18
99 Y MFS XL
99
Y
MFS XL
66 504 Ft
255/40 R19
100 Y MFS XL
100
Y
MFS XL
65 945 Ft
255/40 R20
101 Y XL
101
Y
XL
74 990 Ft
255/45 R18
99 Y MFS
99
Y
MFS
60 113 Ft
255/45 R18
103 Y MFS XL
103
Y
MFS XL
64 723 Ft
265/35 R19
98 Y XL
98
Y
XL
80 990 Ft
265/45 R21
104 W MFS
104
W
MFS
87 108 Ft
275/30 R19
96 Y XL
96
Y
XL
70 919 Ft
275/30 R20
97 Y XL
97
Y
XL
84 172 Ft
275/35 R18
95 Y MFS
95
Y
MFS
53 990 Ft
275/35 R19
100 Y MFS MO XL
100
Y
MFS MO XL
93 740 Ft
275/40 R21
107 Y MFS XL
107
Y
MFS XL
91 504 Ft
285/30 R19
98 Y MFS XL
98
Y
MFS XL
82 921 Ft
285/30 R20
99 Y MFS XL
99
Y
MFS XL
87 464 Ft

Dunlop SP Sport Maxx RT 2 információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Dunlop SP Sport Maxx RT2 nagy teljesítményű/sport autókra ideális nyári gumiabroncs választás.

A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárással, kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás érhető el.

Az aszimmetrikus mintázatú futófelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást. Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.

A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra. Megnövelt stabilitás és kormányzási pontosság, kiváló kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.

A kifejezetten merev blokkok fékezés közben is megőrzik merevségüket. A fokozott merevség nagy sebességű fékezésnél is segít megtartani az abroncs és az útfelület optimális kapcsolatát. Rövidebb fékút, különösen nagyobb sebességnél.

A dual szilika keverék egy speciális keverék, mely javítja a gyorsulási teljesítményt és jobb kopásállóságot biztosít. Ez az összetevő kiváló fékezési eredményeket és kimagasló kormányozhatóságot nyújt a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás mellett.

A Sport Maxx RT-hez képest 35%-kal (!) megnövelt futásteljesítmény.

A Dunlop SP Sport Maxx RT2 kimagasló kormányozhatóságot és fékezést biztosít a nagy teljesítményű gépkocsik vezetői számára.

  • Gumi-gyanta alapú futókeverék (ábra 1.)
    Gumi-gyanta alapú futókeverék (ábra 1.)
  • Extra rugalmas szálakból készült szövetbetét (ábra 2.)
    Extra rugalmas szálakból készült szövetbetét (ábra 2.)
  • Új blokkok, rövidebb fékút (ábra 3.)
    Új blokkok, rövidebb fékút (ábra 3.)
  • MAX vállblokk (ábra 4.)
    MAX vállblokk (ábra 4.)

Dunlop SP Sport Maxx RT 2 teszt

További nyári gumi tesztek

További Dunlop nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.