Bridgestone Turanza T005

Bridgestone Turanza T005

MéretSIÁr 
185/60 R15H22 990 Ft-tól
185/65 R15H, T17 771 Ft-tól
195/45 R16V27 990 Ft-tól
195/50 R15H, V18 990 Ft-tól
195/50 R16V36 990 Ft-tól
195/55 R15H, V27 990 Ft-tól
195/55 R16H30 643 Ft-tól
195/60 R15H, V21 990 Ft-tól
195/65 R15H, T, V17 400 Ft-tól
205/45 R16W31 900 Ft-tól
205/45 R17V38 900 Ft-tól
205/50 R16W33 990 Ft-tól
205/50 R17V, W37 990 Ft-tól
205/55 R16H, V, W19 990 Ft-tól
205/55 R17V39 990 Ft-tól
205/60 R15H, V27 990 Ft-tól
205/60 R16H, V27 990 Ft-tól
205/65 R15H, V27 990 Ft-tól
215/45 R17Y33 990 Ft-tól
215/50 R17W40 991 Ft-tól
215/55 R16H, V, W36 990 Ft-tól
215/55 R17W41 500 Ft-tól
215/55 R18V44 900 Ft-tól
215/60 R16H, V36 990 Ft-tól
215/65 R15H31 990 Ft-tól
215/65 R16H28 990 Ft-tól
225/40 R18Y32 990 Ft-tól
225/45 R17V, W, Y28 900 Ft-tól
225/45 R18Y49 990 Ft-tól
225/50 R17Y42 990 Ft-tól
225/55 R16V, W37 990 Ft-tól
225/55 R17W42 990 Ft-tól
225/60 R16W44 990 Ft-tól
235/40 R18Y44 990 Ft-tól
235/45 R17Y32 990 Ft-tól
235/45 R18Y53 990 Ft-tól
235/50 R18V48 143 Ft-tól
235/55 R17W43 917 Ft-tól
235/65 R17V38 990 Ft-tól
245/40 R18Y48 990 Ft-tól
245/40 R19Y58 990 Ft-tól
245/45 R17W46 182 Ft-tól
245/45 R18Y49 990 Ft-tól
245/50 R18Y59 581 Ft-tól
255/35 R19Y56 990 Ft-tól
255/40 R18Y63 990 Ft-tól
255/40 R19Y61 990 Ft-tól
265/35 R18Y59 990 Ft-tól
275/40 R19Y71 191 Ft-tól

Bridgestone Turanza T005 információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Bridgestone Turanza T005 kategóriájában a legjobb teljesítményt nyújtja nedves úton. Arra született, hogy még nehéz körülmények közt is Ön irányítson. Osztálya legjobb teljesítménye fékezéskor és kanyarodáskor, még esős napokon is.

Technikai jellemzők:

OPTIMALIZÁLT KIALAKÍTÁSÚ MINTÁZAT: A vállrész nagy térfogatú vágatai javítják a vízáramlást, a minta középső részén optimálisan elosztott üres rész pedig az érintkező felület közepén gondoskodik a vízelvezetésről. A vállrész blokkjai közti érintkezésnek köszönhetően jobban ellenáll a deformációnak, így még fékezéskor is egyenletesen érintkezik az útfelülettel.

TOVÁBBFEJLESZTETT KARKASZ: Az egyedi acél és merev poliészter erősítés kimagasló kezelhetőséget és alacsony gördülési ellenállást biztosít, hogy csökkentse a CO2-kibocsátást és az üzemanyag-fogyasztást.

ÚJ ANYAGKEVERÉSI TECHNOLÓGIA: Az új keverési technológia javítja a szilika diszperzióját a Nano Pro-tech™ szilikatartalmú anyagban. A minta és az anyagösszetétel szinergiája maximalizálja a tapadást az érintkező felületen, hogy javítsa a tapadást nedves úton.

  • Optimalizált mintázat
    Optimalizált mintázat
  • Továbbfejlesztett karkasz
    Továbbfejlesztett karkasz
  • Új anyagkeverési technológia
    Új anyagkeverési technológia

Bridgestone Turanza T005 teszt

2018Átlag: 100%; Tesztek száma: 1

További nyári gumi tesztek

További Bridgestone nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Bridgestone információk

BridgestoneA Bridgestone Japánból származó prémium minőségű gumiabroncsokat gyárt. A színvonalat japán mérnöki maximalizmus és precizitás garantálja.

A Bridgestone termékkínálata

Személygumiabroncsok mellett a Bridgestone gyárt 4x4, teher-, busz-, építőipari-, mezőgazdasági-, motor-, robogó-, és off-road abroncsokat, valamint légi járművekre is.

Vezető autógyártók is elsőszerelésként választják, mint pl. VW-csoport, Ford csoport, BMW, Mercedes, a General Motors, Peugeot, Renault, Toyota, Fiat-csoport, Renault, Volvo, Scania, MAN, DAF, Iveco.

A prémium szegmenshez tartozó Bridgestone gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Bridgestone Corporation és leányvállalatai világszerte több mint 140 000 embernek adnak munkát, 25 országban (köztük Magyarországon is), 178 gyárban. Minden 5. jármű Bridgestone gumiabronccsal van szerelve. 2012-ben a Bridgestone eladások összértéke Európában 3,5 millió Euróra rúgott. A Bridgestone gyáraiban készülnek az eredetileg amerikai Firestone és a Dayton gumiabroncsok is.

Tulajdonos

A Bridgestone Európa (BSEU) székhelye Belgiumban, Brüsszelben található, a világ piacvezető gumiabroncs- és egyéb gumitermékeket gyártó Bridgestone Corporation székhelye pedig Tokióban, Japánban.

A Bridgestone története

A vállalatot 1931-ben Shojiro Ishibashi alapította, Japánban. A későbbi márkanév is az alapító nevéből ered: ishibashi japán szó jelentése kőhíd. A gumiabroncs gyártás előtt Ishibashi egy hagymományos japán lábbeliket - a tabi - készítő cég gyártási ágán dolgozott. 1930-ban legyártotta az első gumiabroncsot, majd egy évvel később a Bridgestone Tire Co. Ltd. megalapításával ő lett az első japán gumiabroncsgyártó. A gumiabroncstól a golflabdán keresztül a gumitömlőig a következő 10 évben a fejlődés jellemezte a céget. Az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiálabroncsot személyautókhoz. Az autóipari termelés rohamos és világméretű növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. A köpenyperem is a Bridgestone nevéhez köthető. A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téligumit Japánban, öt évvel később pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket is. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttűrő abroncsát, amellyel megerősítette vezető pozícióját a defekttűrő technológia területén. A Ferrari a defekttűrő technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerződése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fő gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvő, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. 2008. áprilisában kezdte meg a személyautó-abroncsok tömeggyártását a tatabányai gyár. A teljesen automatizált üzemben a japán cég új technológiájával a teljes üzem beindulása után akár napi 8000 nagy- méretű (20") és teljesítményű (UHP) személy-, terepjáró- abroncsot gyárthat. 2012-ben az anyacég további fejlesztéseket eszközölt, ezzel a gyárban 2017-re napi 18000 gumigyártására lesz lehetőség. A folyamatos fejlesztéseknek és kutatásoknak köszönhetően a Bridgestone úttörő módszert fejlesztett ki a kaucsukfák betegségének felismerésére, amelynek segítségével egyszerűen, gyorsan és pontosan diagnosztizálható a kaucsukfa gyökérrothadási betegsége.

Motorsport

1997-ben a Bridgestone betört a Forma-1 világába is. 2007-től 2010-ig egyedüli gumibeszállító volt a Forma-1-ben. A Bridgestone Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az első időszakban. 1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte első világbajnoki győzelmét Mika Hakkinennek köszönhetően, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktőri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett. A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.