Bridgestone Turanza T005

Bridgestone Turanza T005

MéretÁr 
185/60 R1520 378 Ft-tól
185/65 R1518 990 Ft-tól
195/45 R1627 990 Ft-tól
195/50 R1518 990 Ft-tól
195/50 R1636 990 Ft-tól
195/55 R1527 990 Ft-tól
195/55 R1630 643 Ft-tól
195/60 R1521 990 Ft-tól
195/65 R1516 990 Ft-tól
205/45 R1631 900 Ft-tól
205/45 R1735 740 Ft-tól
205/50 R1633 990 Ft-tól
205/50 R1737 990 Ft-tól
205/55 R1620 991 Ft-tól
205/55 R1739 990 Ft-tól
205/60 R1527 990 Ft-tól
205/60 R1627 990 Ft-tól
205/65 R1527 990 Ft-tól
215/45 R1728 990 Ft-tól
215/50 R1740 991 Ft-tól
215/55 R1633 990 Ft-tól
215/55 R1741 500 Ft-tól
215/55 R1844 900 Ft-tól
215/60 R1633 990 Ft-tól
215/60 R1738 990 Ft-tól
215/65 R1531 990 Ft-tól
215/65 R1628 990 Ft-tól
225/45 R1726 900 Ft-tól
225/45 R1842 382 Ft-tól
225/50 R1737 990 Ft-tól
225/55 R1634 990 Ft-tól
225/55 R1742 990 Ft-tól
225/60 R1644 990 Ft-tól
235/40 R1839 990 Ft-tól
235/45 R1730 991 Ft-tól
235/45 R1845 991 Ft-tól
235/50 R1841 662 Ft-tól
235/55 R1740 538 Ft-tól
235/65 R1738 990 Ft-tól
245/40 R1744 990 Ft-tól
245/40 R1841 990 Ft-tól
245/40 R1958 990 Ft-tól
245/45 R1746 182 Ft-tól
255/35 R1853 990 Ft-tól
255/35 R1947 989 Ft-tól
255/40 R1863 990 Ft-tól
255/40 R1953 989 Ft-tól
265/35 R1859 990 Ft-tól
275/40 R1971 191 Ft-tól

Bridgestone Turanza T005 információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Bridgestone Turanza T005 kategóriájában a legjobb teljesítményt nyújtja nedves úton. Arra született, hogy még nehéz körülmények közt is Ön irányítson. Osztálya legjobb teljesítménye fékezéskor és kanyarodáskor, még esős napokon is.

Technikai jellemzők:

OPTIMALIZÁLT KIALAKÍTÁSÚ MINTÁZAT: A vállrész nagy térfogatú vágatai javítják a vízáramlást, a minta középső részén optimálisan elosztott üres rész pedig az érintkező felület közepén gondoskodik a vízelvezetésről. A vállrész blokkjai közti érintkezésnek köszönhetően jobban ellenáll a deformációnak, így még fékezéskor is egyenletesen érintkezik az útfelülettel.

TOVÁBBFEJLESZTETT KARKASZ: Az egyedi acél és merev poliészter erősítés kimagasló kezelhetőséget és alacsony gördülési ellenállást biztosít, hogy csökkentse a CO2-kibocsátást és az üzemanyag-fogyasztást.

ÚJ ANYAGKEVERÉSI TECHNOLÓGIA: Az új keverési technológia javítja a szilika diszperzióját a Nano Pro-tech™ szilikatartalmú anyagban. A minta és az anyagösszetétel szinergiája maximalizálja a tapadást az érintkező felületen, hogy javítsa a tapadást nedves úton.

  • Optimalizált mintázat
    Optimalizált mintázat
  • Továbbfejlesztett karkasz
    Továbbfejlesztett karkasz
  • Új anyagkeverési technológia
    Új anyagkeverési technológia

Bridgestone Turanza T005 teszt

2018Átlag: 100%; Tesztek száma: 1

További nyári gumi tesztek

További Bridgestone nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Bridgestone információk

BridgestoneA Bridgestone Japánból származó prémium minőségű gumiabroncsokat gyárt. A színvonalat japán mérnöki maximalizmus és precizitás garantálja.

A Bridgestone termékkínálata

Személygumiabroncsok mellett a Bridgestone gyárt 4x4, teher-, busz-, építőipari-, mezőgazdasági-, motor-, robogó-, és off-road abroncsokat, valamint légi járművekre is.

Vezető autógyártók is elsőszerelésként választják, mint pl. VW-csoport, Ford csoport, BMW, Mercedes, a General Motors, Peugeot, Renault, Toyota, Fiat-csoport, Renault, Volvo, Scania, MAN, DAF, Iveco.

A prémium szegmenshez tartozó Bridgestone gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Bridgestone Corporation és leányvállalatai világszerte több mint 140 000 embernek adnak munkát, 25 országban (köztük Magyarországon is), 178 gyárban. Minden 5. jármű Bridgestone gumiabronccsal van szerelve. 2012-ben a Bridgestone eladások összértéke Európában 3,5 millió Euróra rúgott. A Bridgestone gyáraiban készülnek az eredetileg amerikai Firestone és a Dayton gumiabroncsok is.

Tulajdonos

A Bridgestone Európa (BSEU) székhelye Belgiumban, Brüsszelben található, a világ piacvezető gumiabroncs- és egyéb gumitermékeket gyártó Bridgestone Corporation székhelye pedig Tokióban, Japánban.

A Bridgestone története

A vállalatot 1931-ben Shojiro Ishibashi alapította, Japánban. A későbbi márkanév is az alapító nevéből ered: ishibashi japán szó jelentése kőhíd. A gumiabroncs gyártás előtt Ishibashi egy hagymományos japán lábbeliket - a tabi - készítő cég gyártási ágán dolgozott. 1930-ban legyártotta az első gumiabroncsot, majd egy évvel később a Bridgestone Tire Co. Ltd. megalapításával ő lett az első japán gumiabroncsgyártó. A gumiabroncstól a golflabdán keresztül a gumitömlőig a következő 10 évben a fejlődés jellemezte a céget. Az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiálabroncsot személyautókhoz. Az autóipari termelés rohamos és világméretű növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. A köpenyperem is a Bridgestone nevéhez köthető. A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téligumit Japánban, öt évvel később pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket is. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttűrő abroncsát, amellyel megerősítette vezető pozícióját a defekttűrő technológia területén. A Ferrari a defekttűrő technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerződése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fő gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvő, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. 2008. áprilisában kezdte meg a személyautó-abroncsok tömeggyártását a tatabányai gyár. A teljesen automatizált üzemben a japán cég új technológiájával a teljes üzem beindulása után akár napi 8000 nagy- méretű (20") és teljesítményű (UHP) személy-, terepjáró- abroncsot gyárthat. 2012-ben az anyacég további fejlesztéseket eszközölt, ezzel a gyárban 2017-re napi 18000 gumigyártására lesz lehetőség. A folyamatos fejlesztéseknek és kutatásoknak köszönhetően a Bridgestone úttörő módszert fejlesztett ki a kaucsukfák betegségének felismerésére, amelynek segítségével egyszerűen, gyorsan és pontosan diagnosztizálható a kaucsukfa gyökérrothadási betegsége.

Motorsport

1997-ben a Bridgestone betört a Forma-1 világába is. 2007-től 2010-ig egyedüli gumibeszállító volt a Forma-1-ben. A Bridgestone Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az első időszakban. 1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte első világbajnoki győzelmét Mika Hakkinennek köszönhetően, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktőri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett. A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.