Bridgestone DriveGuard

Bridgestone DriveGuard

MéretSIÁr 
185/60 R15V23 990 Ft-tól
185/65 R15V20 549 Ft-tól
195/55 R16V32 990 Ft-tól
195/65 R15V19 455 Ft-tól
205/55 R16W25 900 Ft-tól
205/60 R16V30 991 Ft-tól
215/55 R16W42 047 Ft-tól
215/55 R17W45 991 Ft-tól
215/60 R16V42 990 Ft-tól
225/40 R18Y36 990 Ft-tól
225/45 R17Y32 990 Ft-tól
225/55 R16W43 520 Ft-tól
225/55 R17Y47 989 Ft-tól
235/45 R17Y36 990 Ft-tól
245/45 R18Y57 104 Ft-tól

Bridgestone DriveGuard információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Bridgestone DriveGuard abroncsát kifejezetten a TPMS (Tyre Pressure Monitoring System) rendszerrel ellátott autók számára lett kifejlesztve. A rendkívüli módon megerősített oldalfalak kitámasztanak, segítenek biztosítani a mobilitást, megtartják az autó teljes tömegét, így biztonságosan tovább lehet haladni 80 km-t akár 80 km/h órával, az első szervizig, vagy leállási lehetőségig.

Kiváló fékteljesítményt nyújt, különösen vizes útfelületen. Az EU címke besorolásnál minden méretben "A" minősítést szerzett.

Techinkai jellemzők:

Alacsony légnyomás, légvesztés esetén, az optimálisan megerősített oldalfal megtartja a jármű súlyát. Így csökkentett sebességgel, és fokozott körültekintéssel tovább lehet haladni az abronccsal az első szervizig.

A korszerű poliészter karkasz nagy ellenállást biztosít a hőtermelés ellen, növelve ezzel a gumiabroncs tartósságát.

A Nano Pro-Tech technológiával összeállított vegyület csökkenti a súrlódást a szénmolekulák között, ezáltal csak mérsékelten képződik hő az oldalfalon, ami az abroncs alakjának megtartásában segít. A csúcsminőségű hűtőborda kialakítása az oldalfalon ezt a keletkezett hőt a kerékpánt felé tereli.

A kiváló vízelvezetés a 4 hosszanti körbefutó mintaároknak köszönhetően.

A Bridgestone DriveGuard magas helyezést ért el a TÜV SÜD alábbi kritériumai alapján a 3 hagyományos gumiabroncshoz képest: aquaplaning egyenes úton, aquaplaning kanyarban, fékezés szárazon és oldalirányú tapadás nedves úton. Közel azonos teljesítményt nyújtott versenytársaihoz képest nedves úton való fékezés és zajszint terén, és hasonló értékelést kapott kényelem szempontjából. A teszteket 2015. novemberében a TÜV SÜD Product Service GmbH végezte (jelentés száma: 713073923-5 – abroncsméret: 225/45 R17).

A versenytársakhoz képest kisebb súlyú konstrukció. A Bridgestone DriveGuard Európában 19 nyári és 11 téli méretben - 185/65 R15-ról 245/40 R18-ig elérhető.

  • Csúcstechnológiájú hűtőborda kialakítás + megerősített oldalfal
    Csúcstechnológiájú hűtőborda kialakítás + megerősített oldalfal
  • Különbség a normál és defekktűrő abroncs között légvesztés esetén
    Különbség a normál és defekktűrő abroncs között légvesztés esetén

További Bridgestone nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Bridgestone információk

BridgestoneA Bridgestone Japánból származó prémium minőségű gumiabroncsokat gyárt. A színvonalat japán mérnöki maximalizmus és precizitás garantálja.

A Bridgestone termékkínálata

Személygumiabroncsok mellett a Bridgestone gyárt 4x4, teher-, busz-, építőipari-, mezőgazdasági-, motor-, robogó-, és off-road abroncsokat, valamint légi járművekre is.

Vezető autógyártók is elsőszerelésként választják, mint pl. VW-csoport, Ford csoport, BMW, Mercedes, a General Motors, Peugeot, Renault, Toyota, Fiat-csoport, Renault, Volvo, Scania, MAN, DAF, Iveco.

A prémium szegmenshez tartozó Bridgestone gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Bridgestone Corporation és leányvállalatai világszerte több mint 140 000 embernek adnak munkát, 25 országban (köztük Magyarországon is), 178 gyárban. Minden 5. jármű Bridgestone gumiabronccsal van szerelve. 2012-ben a Bridgestone eladások összértéke Európában 3,5 millió Euróra rúgott. A Bridgestone gyáraiban készülnek az eredetileg amerikai Firestone és a Dayton gumiabroncsok is.

Tulajdonos

A Bridgestone Európa (BSEU) székhelye Belgiumban, Brüsszelben található, a világ piacvezető gumiabroncs- és egyéb gumitermékeket gyártó Bridgestone Corporation székhelye pedig Tokióban, Japánban.

A Bridgestone története

A vállalatot 1931-ben Shojiro Ishibashi alapította, Japánban. A későbbi márkanév is az alapító nevéből ered: ishibashi japán szó jelentése kőhíd. A gumiabroncs gyártás előtt Ishibashi egy hagymományos japán lábbeliket - a tabi - készítő cég gyártási ágán dolgozott. 1930-ban legyártotta az első gumiabroncsot, majd egy évvel később a Bridgestone Tire Co. Ltd. megalapításával ő lett az első japán gumiabroncsgyártó. A gumiabroncstól a golflabdán keresztül a gumitömlőig a következő 10 évben a fejlődés jellemezte a céget. Az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiálabroncsot személyautókhoz. Az autóipari termelés rohamos és világméretű növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. A köpenyperem is a Bridgestone nevéhez köthető. A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téligumit Japánban, öt évvel később pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket is. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttűrő abroncsát, amellyel megerősítette vezető pozícióját a defekttűrő technológia területén. A Ferrari a defekttűrő technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerződése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fő gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvő, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. 2008. áprilisában kezdte meg a személyautó-abroncsok tömeggyártását a tatabányai gyár. A teljesen automatizált üzemben a japán cég új technológiájával a teljes üzem beindulása után akár napi 8000 nagy- méretű (20") és teljesítményű (UHP) személy-, terepjáró- abroncsot gyárthat. 2012-ben az anyacég további fejlesztéseket eszközölt, ezzel a gyárban 2017-re napi 18000 gumigyártására lesz lehetőség. A folyamatos fejlesztéseknek és kutatásoknak köszönhetően a Bridgestone úttörő módszert fejlesztett ki a kaucsukfák betegségének felismerésére, amelynek segítségével egyszerűen, gyorsan és pontosan diagnosztizálható a kaucsukfa gyökérrothadási betegsége.

Motorsport

1997-ben a Bridgestone betört a Forma-1 világába is. 2007-től 2010-ig egyedüli gumibeszállító volt a Forma-1-ben. A Bridgestone Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az első időszakban. 1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte első világbajnoki győzelmét Mika Hakkinennek köszönhetően, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktőri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett. A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.