Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi
A Vredestein a hagyományokhoz híven ennél az abroncsnál is a biztonsági szempontokra helyezte a fő hangsúlyt, és ezt kombinálta környezetbarát tulajdonságokkal. Az Ultrac Cento stílusos és zajtalan, könnyű nyári gumi, amely mind száraz, mind nedves útfelületen garantálja a kényelmet és a kitűnő teljesítményt. A “Cento” név a Vredestein márka százéves jubileumára utal. Az abroncs mintázatát és oldalfalát ez esetben is a Giugiaro Design olasz tervezőiroda tervezte, ezáltal az abroncs még hatásosabb megjelenésű.
DIZÁJN
Minimalista, stílusos megjelenés, a Giugiaro Design tervezésében. A két középső hosszanti csatornában elhelyezkedő mintaárkok kiemelik az áramvonalas megjelenést. Forgásirányos mintázat négy hosszanti bordázattal. Gyors és egyenletes vízelvezetés, így a aquaplanning veszélye csekély.
BIZTONSÁG High Silica futófelület-keverék Jó fékezési tulajdonságok Kiváló tapadás nedves úton Teljesen PCA-mentes és környezetbarát RunFlat-ként (defekttűrő) is kapható
KÉNYELEM
Optimális abroncsszerkezet kevésbé mély vállmintázattal Rendkívül kényelmes és csöndes vezetés Hosszú élettartam Alacsony gördülési ellenállás SW jelölés az abroncs oldalán Eleget tesz a zajszintre és nedves úton tanúsított tapadásra vonatkozóan 2012-től érvénybe lépő európai szintű követelményeknek
A Vredestein középkategóriás gumiabroncs márka, Hollandiából származik.
A Vredestein egyaránt gyárt kettő és négykerekű járművekre is gumiabroncsot, a kerékpártól a mezőgazdasági gépjárműig. A Vredestein középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.
Klasszikus értelemben még ugyan nincs Vredestein elsőszerelésű gumiabroncs, de sok neves autó csomagtartójában pótkerékként már ott van a Vredestein. A Space Master a mai, nagyteljesítményű gépkocsik által támasztott összes követelménynek megfelel. Amikor színapdra kell lépnie, a legújabb elektronikai vezérlőrendszerekkel is összhangban tud dolgozni, így a sofőr semmi különbséget nem észlel a gépkocsi menetteljesítményében. Sőt mi több, a Space Master a hagyományos pótkerekhez képest mintegy 60 százalékkal kisebb helyet igényel, ezért nem csak a sportkocsiknál, hanem a prémium kategória több típusánál is a gyártó a Space Mastert választotta gyári pótkeréknek. Pl. Audi, Maserati, Mercedes, Porsche. Ezek az autótípusok méltán tükrözik a Vredestein minőségét! Ez a speciális pótkerék "összehajtva" pihen a csomagtartóban, szükség esetén felfújható, majd később amikor már nincs rá szükség, a levegő kiengedésével "összecsukható" kisebb méretűre.
Az eddigi egyetlen gyár nem tette lehetővé a valódi elsőszerelések bevállalását, azonban az új gyárak építésével - India és Gyöngyöshalász - ez a piac is meghódíthatóvá válik.
A Vredestein gumiabroncsok Enschede városban, Hollandiában készülnek. Enschedében évente 5,5 millió darab téli és négy évszakos gumiabroncs készül, és az indiai gyártás mellett itt is jelentős mennyiségű minőségi mezőgazdasági gumiabroncsot állítanak elő. A kétkerekű járművekhez és az ipari alkalmazásokhoz Kelet-Ázsia szakosodott vállalatai gyártják az abroncsokat. Emellett, annak köszönhetően, hogy az Apollo Tyres Ltd. felvásárolta, tovább javult a Vredestein helyzete az ázsiai és közel-keleti piacokon. Napjainkban a vállalat több mint 1800 embert foglalkoztat, és 18 országban fenntartott 14 értékesítési szervezete kiváló jelenlétet biztosít számára Európában, az Egyesült Államokban és Kanadában.
2009-ben az indiai Apollo Tyres Ltd. megvásárolta a Vredesteint, és a vállalat neve Apollo Vredestein BV lett.
A vállalat történetének kezdete az 1900-as évek elejére nyúlik vissza, amikor 1908. november 6-án Emile Louis Constant Schiff lett a tulajdonosa a delfti Nederlandse Guttapercha Maatschappij vállalatnak, az Apollo Vredestein elődjének. 1909-ben a vállalat Loosduinenbe költözött, és új neve NV Rubberfabriek Vredestein lett. Ebben az időben a vállalat mindenféle gumiterméket, például cipősarkat, teniszlabdát, padlóburkolatot, csizmát és teremfocilabdát gyártott. 1934. szeptember 13-án a loosduineni gyár nagy része leégett. Azonnal megkezdődött az újjáépítés, és még ugyanebben az évben megnyitották Doetinchemben a kerékpárgumigyárat is.
1946-ban Enschedében megalapították az NV Nederlandsch-Amerikaansche Autobanden-fabriek Vredestein vállalatot, az amerikai B.F. Goodrich éppen csak 20% fölötti tulajdonrészével. Egy évvel később Schiff úr letette az enschedei gyár alapkövét. A vállalat növekedése 1962-ben felgyorsult, amikor egyesült a raaltei N.V. Rubberfabrieken Hevea vállalattal. 1971-ben a vállalat tulajdonjoga teljesen a B.F. Goodrich kezébe került, és a Vredestein termékeit rövidesen 125 különböző országban kezdték értékesíteni.
A globalizáció hatására az 1970-es évektől a Vredestein márkanevet egyre inkább csak a személygépkocsik, mezőgazdasági, ipari és kétkerekű járművek gumiabroncsainál használták. Ezekben az években az olajválság hatására számos vállalati fúzió történt a gumiabroncsgyártásban. 1976-ban a holland állam átvette a Vredestein részvényeinek 49%-át, két százalékot pedig a Stichting tot Voortzetting van Vredestein (Alapítvány a Vredestein továbbműködtetéséért) szerzett meg. Bár a fennmaradó 49% eredetileg a B.F. Goodrich tulajdonában maradt, később az alapítvány jelképes összegért ezt is átvette.
Az 1990-es évek elején három holland befektető megvásárolta a vállalatot az államtól. Egy 1995-ben készült stratégiai tervben részletesen kidolgozták, hol kell tartania tíz év múlva a Vredesteinnek a termékfejlesztés, arculat, árképzés és értékesítés terén. E fejleményeket követően az 1990-es évek végén egyedi együttműködést alakítottak ki Giorgetto Giugiaro olasz tervezővel. Giugiaro – akit a világ autós újságírói 1999-ben az évszázad gépkocsitervezőjének választottak – többek között a Volkswagen Golf I, BMW M1, Maserati 3200 GT és az Alfa Romeo Brera tervezéséről ismert. A Vredestein számára ez az együttműködés a márkakezelés teljesen új lépését jelentette, hiszen kiváló minőségű gumiabroncsait immár egy olasz mestertervező aláírása fémjelezte.
Az utóbbi évek nagy befektetéseivel tovább növelték a gyártókapacitást Hollandiában.
A Vredestein gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 3 év garanciát vállal. A gyártó az abroncsokra garanciát vállal a gyártási hibákon kívül is mint pl. padka, kátyú, defekt vagy szándékos rongálás. Ennek feltétele, hogy, a vásárlást követően látogasson el a https://avclub.hu/vredestein-garancia-regisztracio weboldalra, ahol az adatok kitöltését követően, a megadott e-mail címre érkezik egy megerősítő levél. Ez szolgál garancia-tanúsítványként. Ez a szolgáltatás jelenleg díjmentes. A külön garancia a vásárlás időpontjától számított 2 évig és minimum 20% -os maradvány profilmélységig érvényesíthető.
Vásároljon Vredestein gyártmányú gumiabroncsot, és amennyiben a vásárlás időpontjától számított 12 hónapon belül abroncsát balszerencse éri, ez a szolgáltatás megoldást nyújthat Önnek.
Mit is jelent ez pontosan?
Valamilyen külső behatás nyomán keletkezett sérülés, nem javítható lyuk, vagy baleseti sérülés okozta rongálódás esetén, a problémás abroncs ára kopás arányban beszámításra kerül az új termék vételárába.
Hogyan juthat hozzá a garanciához?
A vásárlást követően (max. 30 nap) látogasson el a https://avclub.hu/vredestein-garancia-regisztracio weboldalra, ahol az adatok kitöltését követően, a megadott e-mail címre érkezik egy megerősítő levél. Ez szolgál garancia-tanúsítványként.
Mennyi időre szól?
A vásárlás időpontjától számított 12 hónapig és 3 mm profilmélységig
Mit kell tennie, ha megtörtént a baj?
Jelezze ügyfélszolgálatunk elérhetőségein írásban: info@automax.hu, vagy telefonon: 061/231-10-60.
Ezt követően, egy előre megbeszélt időpontra, partnerszervizünk 1095 Bp. Soroksári út 158. szám alatt található telephelyére Ön magával hozza a sérült gumiabroncsot a kinyomtatott garancia-tanúsítvánnyal együtt.
Milyen esetekben nem érvényesíthető?
Részletes vásárlói tájékoztató a Vredestein Garancia+ szolgáltatáshoz