Pirelli W240 Sottozero II

Pirelli W240 Sottozero II

Méret Ár 
215/45 R18
93 V FSL M+S MO XL
93
V
FSL M+S MO XL
71 490 Ft
225/40 R18
92 V * FSL M+S RFT XL
92
V
* FSL M+S RFT XL
58 990 Ft
225/45 R18
95 V * FSL M+S RFT XL
95
V
* FSL M+S RFT XL
74 219 Ft
235/35 R19
87 V M+S N1
87
V
M+S N1
101 186 Ft
235/40 R18
91 V FSL M+S N2
91
V
FSL M+S N2
80 107 Ft
235/40 R19
92 V FSL M+S N0
92
V
FSL M+S N0
97 481 Ft
235/45 R18
94 V FSL M+S N0
94
V
FSL M+S N0
80 747 Ft
235/50 R17
96 V/V N0 DOT19(2019-ben gyártott)
96
V/V
N0 DOT19(2019-ben gyártott)
57 989 Ft
235/50 R17
96 V/V N0 DOT19(2019-ben gyártott)
96
V/V
N0 DOT19(2019-ben gyártott)
57 989 Ft
245/35 R18
92 V FSL M+S RFT XL
92
V
FSL M+S RFT XL
147 079 Ft
245/35 R19
93 V AR FSL M+S XL
93
V
AR FSL M+S XL
108 783 Ft
245/35 R20
91 V FSL M+S N0
91
V
FSL M+S N0
133 062 Ft
245/35 R20
95 V FSL M+S RFT XL
95
V
FSL M+S RFT XL
220 108 Ft
245/50 R18
100 V FSL M+S N0
100
V
FSL M+S N0
96 081 Ft
255/35 R19
96 V FSL M+S MO XL
96
V
FSL M+S MO XL
97 969 Ft
255/40 R18
99 V M+S MO XL
99
V
M+S MO XL
80 237 Ft
255/40 R20
101 V FSL M+S N1 XL
101
V
FSL M+S N1 XL
117 827 Ft
255/45 R19
100 V FSL M+S N0
100
V
FSL M+S N0
102 358 Ft
265/35 R20
99 V FSL M+S XL
99
V
FSL M+S XL
128 232 Ft
265/45 R18
101 V FSL M+S N0
101
V
FSL M+S N0
108 937 Ft
275/30 R20
97 V FSL M+S RFT XL
97
V
FSL M+S RFT XL
195 842 Ft
275/40 R19
105 V FSL M+S MO XL
105
V
FSL M+S MO XL
110 447 Ft
275/40 R19
105 V * FSL M+S RFT XL
105
V
* FSL M+S RFT XL
142 592 Ft
285/30 R19
98 V AR FSL M+S XL
98
V
AR FSL M+S XL
117 928 Ft
285/35 R20
104 V FSL M+S N1 XL
104
V
FSL M+S N1 XL
135 339 Ft
285/40 R19
103 V FSL M+S N0
103
V
FSL M+S N0
127 632 Ft
295/30 R19
100 V M+S N1 XL
100
V
M+S N1 XL
142 723 Ft
295/35 R18
99 V FSL M+S N2
99
V
FSL M+S N2
176 750 Ft

Pirelli W240 Sottozero II információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

Ideális választás luxus autókhoz, sportautókhoz, prémium szedánokhoz és középkategóriás autókhoz.

Kiegyenlített, sportos teljesítmény, nagyszerű vonóerő és fékteljesítmény.

Az időjárási viszonyok fokozott kiszámíthatatlansága, a havas helyett száraz időszakok, valamint a tél végére és az ősz elejére jellemző hirtelen erős esőzések olyan sokoldalú abroncsok kifejlesztését igényelték, melyek nem csak havon és jégen, de nedves és latyakos, valamint 7 fok alatti, az útfelületet és a gumi viselkedését is befolyásoló hőmérsékleten is garantálják a biztonságot. A Sottozero II modern, aszimmetrikus mintázata és futófelületi keveréke ezeknek a kihívásoknak megfelelően lett kifejlesztve.

  • A szabadalmaztatott I.B.S. (Interactive Brickwork Siping) technológia segítségével az abroncs teljesítménye javult száraz és nedves körülmények között is. Extrém helyzetekben is biztonságérzetet ad, valamint csökkenti a fékutat. (ábra 1.)

  • Az aszimmetrikus futófelületi mintázat eltérő tervezésű külső területe biztonságos kezelhetőséget nyújt vizes útszakaszon és fokozott vezethetőséget száraz útburkolaton. Míg a mintázat belső területe jobb tapadást tesz lehetővé havas úton, és komfortosabbá teszi a gumiabroncsot. (ábra 2.)

  • Új hőmérséklet-dinamikus futófelületi mintázat (TDC), hogy a vezetési élmény biztonságos legyen őszi és téli időjárási körülmények között.

Az új Pirelli mintázat az innovatív technológiai áttörések alkalmazásának köszönhetően biztonságos és környezetbarát, ami nem csak havas vagy jeges, de nedves, latyakos, illetve a téli szezonban jellemző fagyott felületeken is kiváló teljesítményt és megbízhatóságot garantál.

  • I.B.S. (Interactive Brickwork Siping) technológia (ábra 1.)
    I.B.S. (Interactive Brickwork Siping) technológia (ábra 1.)
  • Az aszimmetrikus futófelületi mintázat funkcionális külső és belső területe (ábra 2.)
    Az aszimmetrikus futófelületi mintázat funkcionális külső és belső területe (ábra 2.)

Pirelli W240 Sottozero II teszt

2011Átlag: 88%; Tesztek száma: 2

További téli gumi tesztek

További Pirelli téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Pirelli információk

PirelliA Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.

A Pirelli termékkínálata

Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra.

A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.

A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.

Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.

A Pirelli története

A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.

A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.

Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.

2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.

Versenysport

A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.