Kléber Dynaxer HP3

Kléber Dynaxer HP3

MéretSIÁr
165/70 R14T13 631 Ft-tól -
175/70 R14T15 991 Ft-tól -
185/55 R15H, V19 172 Ft-tól -
185/60 R14H13 918 Ft-tól -
185/60 R15H17 550 Ft-tól -
185/65 R14T14 755 Ft-tól -
185/65 R15T14 661 Ft-tól -
185/70 R14H19 390 Ft-tól -
195/55 R16T22 449 Ft-tól -
195/60 R15H17 719 Ft-tól -
195/65 R15H14 990 Ft-tól -
205/40 R17W26 958 Ft-tól -
205/55 R17V33 301 Ft-tól -
205/60 R16H22 863 Ft-tól -
215/50 R17V, W33 520 Ft-tól -
215/60 R17H30 193 Ft-tól -
215/65 R16H24 070 Ft-tól -
225/45 R17W22 990 Ft-tól -
225/50 R17W33 858 Ft-tól -
225/55 R16V30 032 Ft-tól -
235/45 R17Y27 456 Ft-tól -

Kléber Dynaxer HP3 információ

Kategória: középkategória
Szezon: nyári gumi

Kléber Dynaxer HP3 teszt

20172015201420132011Átlag: 45%; Tesztek száma: 5

További nyári gumi tesztek

További Kléber nyári gumik

Kléber információk

KléberA Kléber a Michelin csoporthoz tartozó középkategóriás gumiabroncs, Franciaországból származik.

A Kléber kínálata

Elsősorban személy- és kishaszon-gépjárművekre gyárt gumiabroncsokat.

Gyakori elsőszerelés Volkswagen, Peugeot, Opel, Renault és Suzuki autókon.

A Kléber középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Gazdasági adatok

A Kléber abroncsok a Michelin gyáraiban kerülnek előállításra szerte a világon. Európában Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban van Michelin gyár.

Tulajdonos

Az 1980-ban történt tulajdonosváltást követően a cég csatlakozott a Michelinhez.

A Kléber története

A Kléber, a BFGoodrich francia leányvállalataként 1910. július 03-tól kezdte meg működését Franciaországban, Colombes-ben. December 08-án elkészült az első gumiabroncs is. Ez az első jelentős dátum a Kléber márka történetében, melyet hivatalosan csak három és fél évtizeddel később használtak. Ahogy ebben az időben sok más gumiabroncsgyártó, a Kléber sem csak gumikat gyártott, hanem ékszíjakat, tömítéseket, gumialkatrészeket is. Az 1930-as években a Colombes-i gyárban készült abroncsok kerültek a Chambord és Versailles autókra. 1935-ben a Kléber is elkészítette az első terepjáró gumiabroncsát, fehér oldalfallal, ami akkoriban az elegancia csúcsát kifejező jelkép volt. A Kléber már akkor is használta reklámmegjelenéseiben (plakátokon) a kutyákat. A fehér oldalfalú gumiabroncsot a büszke agár képviselte, míg a hagyományos vonalat a német juhászkutya. A második világháború után a vállalat kapcsolata megszakadt az anyacéggel és Párizsba költözött, a Kléber sugárútra. Innen kapta a márka a nevét és ebben az időben készült el a márka önálló logója is. Mindösszesen két évvel később debütált az első téli gumiabroncsuk - White Bear névvel - a francia piacon. Egy akkoriban működő tejipari cég valamennyi autójára ez a típusú gumiabroncs került. 1951-ben a Kléber híres találmánya világszerte hozzájárult a gumiabroncsipar fejlődéséhez. A cég mérnökei bemutatták az első szerelhető, légkamrás gumiabroncsot. 1968-ban ismét új Kléber következett, a Boxer gumiaroncs. A termék reklámozásával visszatértek a régi hagyományaikhoz és ismét kutyákkal népszerűsítették. Egy évvel később a híres Michèle Mouton a World Rally Chaamipionship futamon elsőként végez Audijával, Kléber gumiabroncsokkal. A későbbiekben további 3 győzelem születik a Kléber abroncsokkal ezen a versenyen. A 90-es években a a márka már jelentős piaci sikereket is elkönyvelhetett, együttműködési szerződést írt alá a Renault-val, az 1994-ben gyártott Twingo modellek Kléber elsőszereléssel kerültek forgalomba. Az új évezred elején a márka bemutatta az első Dynaxer sorozatot, melynek sikere a mai napig töretlen. 2011-ben ünnepelte a Kléber a 100. születésnapját.

Garancia

A Kléber gumiabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.


×