Goodyear UG 8 (kisteher)

Goodyear UG 8 (kisteher)

Jelenleg Goodyear UG 8 (kisteher) abroncs nincs raktáron.

Goodyear UG 8 (kisteher) információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Goodyear UltraGrip 8 kisteher autókra fejlesztett mintázata, téli használatra.

A Goodyear egyedülálló 3D-BIS Technology® eljárása a kiszámíthatatlan téli időjárásban jelentősen javítja a kormányozhatóságot. Akár nedves, száraz, jeges, havas vagy latyakos úton indul útnak, ez a gumiabroncs megbízható társa lesz. Az optimalizált kialakítású gumiabroncsnál nagyobb gumifelület érintkezik az úttal, így a gépkocsi jobban irányítható marad a csúszós utakon. Az UltraGrip 8 gumiabroncs a kopás ellenére folyamatosan megőrzi a kedvező kormányozhatósági jellemzőket. Ez a jövő technológiáját a jelenben alkalmazó, V alakú futófelület-kialakításnak köszönhető.

A Goodyear 3D-BIS Technology® eljárásának köszönhetően akkor csökkenthető a fékút, amikor a legnagyobb szükség van rá. A blokkok egymáshoz csatlakozó rendszere a versenytársak téli gumijainak átlagos teljesítményével összehasonlítva egy méterrel rövidebb fékutat biztosít havas úton.*

Az UltraGrip 8 latyakos és vizes utakon hatékonyan csökkenti a vízenfutás kialakulásának kockázatát. Az abroncsot kettős, V alakú barázda jellemzi. Az egyik a vizet vezeti el, a másik pedig a hóban kapaszkodik meg. A különleges kialakítás nedves és olvadó hóval borított úton is biztos úttartást tesz lehetővé. A versenytársak gumiabroncsaival összehasonlítva az UltraGrip 8 kanyargó utakon 16%-kal jobban megakadályozta a vízenfutás kialakulását.**

Biztos tapadás minden helyzetben, hideg időben. A téli abroncs futófelületének gyártásához használt keverék 7 °C alatt is biztos tapadást biztosít. A kopásálló keverék eredményesen növeli meg a téli gumiabroncs élettartamát.

(*) Két vezető versenytárs téli gumijának átlagos teljesítményével összehasonlítva az UltraGrip 8 3%-kal rövidebb fékutat biztosított. Havas úton mért fékút 50 km/h-ról 5 km/h-re való fékezéskor. A tesztet a TÜV SÜD Automotive végezte 2010 decemberében

(**) Két vezető versenytárs átlagos teljesítményével összehasonlítva. A TÜV SÜD Automotive 2010 decemberi vizsgálata; gumiabroncs mérete: 205/55R16 91H; tesztautó: VW Golf VI; helyszín: Ivalo (Finnország) és a montpellieri jégpálya, Mireval (Franciaország); jelentés száma: 76244609

További Goodyear téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Goodyear információk

Goodyear A Goodyear prémiumkategóriás márka az Amerikai Egyesült Államokból származik.

A Goodyear kínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre.

A legnevesebb autógyárak alapkivitelben Goodyear gumiabroncsokkal szerelik járműveiket: Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen, Ford.

A prémium vonalat erősítő Goodyear márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Goodyear gumiabroncsok szerte a világon készülnek, Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiban, Közel-Keleten, Afrikában és Európában.

Manapság a Goodyear a világ egyik legnagyobb gumiabroncs társasága, hat kontinensen van jelen, éves értékesítéseinek értéke meghaladja a 15 milliárd USA dollárt. A vállalat mintegy 66.000 embert foglalkoztat a világon, a termékeit pedig 22 ország 49 létesítményében állítja elő.

A Goodyear története

A Goodyear Tire & Rubber Company-t Frank Seiberling alapította 1898-ban, 3500 kölcsönkért dollárból. A cég Charles Goodyear-ról kapta a nevét, aki 1839-ben feltalálta a vulkanizálás folyamatát. Kezdetben hintókerekeket, kerékpárabroncsokat, patkóalátéteket gyártottak. Egy évvel később kezdték el a tömör autógumiabroncsok gyártását is. Az alapítás után mindösszesen 4 évvel később egy négyszer akkora gyár építése vált szükségessé. A fejlesztő mérnökök a Goodyear gyáraiban sem pihentek; 1903-ban szabadalmaztatták az első tömlő nélküli gumiabroncs feltalálását (Paul Litchfield) 1904-ben pedig feltalálták a világ első leszerelhető gumiabroncsát. 1907-ben Henry Ford a Goodyeartól is rendelt 1200 garnitúra gumiabroncsot a T-modellhez.1908-ban pedig a Goodyear bemutatja az első négyévszakos gumiabroncsot, melynek mintázata majd’ 40 éven keresztül csak minimális változtatásokat kívánt. A Goodyear a repülésben is úttörő volt, hiszen ők gyártották a legelső pneumatikus repülőgépabroncsot.. 1916-ra a Goodyear a világ legnagyobb gumiabroncs gyártója lett, képviseltetve a márkát Ausztráliában, Dél-Amerikában, Afirákan és Európában is. Az első világháború és az azt követő időszak a Goodyear gyárak termelését is visszavetette, de nem a fejlesztő mérnökök lelkesedését, 1921-ben Rut-proof néven piacra bocsátják az első terepre szánt abroncsot. Piacra került a Lifeguard (1934), az első olyan gumiabroncs, amely defekt esetén is kimagasló stabilitást nyújtott. 1971-ben az Apollo 14-gyel a Goodyear a Holdon is járt. 1992-ben került bemutatásra az első defekttűrő gumiabroncs, Chevrolet Corvette elsőszerelésként. Vezető szerepet töltött be az EU-s gumiabroncs-jelölő rendszer kifejlesztésében.

Versenysport

Jelentős részt vállalt a Nascar és Forma-1 versenyeken is. Az 1914-es Indycar versenyen valamennyi induló autó Goodyear gumiabroncsokkal volt szerelve.A vállalat a Forma-1 történetének legsikeresebb gumiabroncs-szolgáltatója, minden abroncsszolgáltatónál több részvétellel, győzelemmel és konstruktőri bajnoksággal. Az 1998-as szezon után léptek ki a sportágból. A NASCAR-sorozat egyetlen gumiabroncs-szolgáltatója.

Goodyear és az FC Bayern München, a német Bundesliga legsikeresebb csapata 2016. január 1-től platina fokozatú támogatói kapcsolatba léptek.

Garancia

A Goodyear gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.