Az alacsony gördülési ellenállásnak köszönhetően üzemanyagot spórol, ráadásul igen jól tapad a csúszós nedves utakon is. A GitiSynergyE1 kategóriájában az egyik legjobb üzemanyag fogyasztással bír. Lényegesen többet spórol, mint versenytársai pl. Barum Bravuris 5 HM.
A vizes fékezési értékek magyarázata:
Alacsony menetzaj: akár 50%-kal halkabb, mint versenytársai pl. Barum Bravuris 5 HM.
A dB logaritmikus mértékegység:
„Jó komfortfokozat, jó kopási adatok, a teszt során a legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztás! Olyan prémium márkákat előzött meg, mint a Bridgestone, Michelin vagy Continental
Zajszint méréskor szintén az élmezőnyben végzett, megelőzve ezzel több prémium márkát (Bridgestone, Michelin vagy Continental)
„Alacsony üzemanyag-fogyasztás, alacsony kopás, a leghalkabb gumiabroncs a teszt során!
Összességében is jobban szerepelt versenytársainál pl. Hankook Kinergy Eco 2 vagy Pirelli Cinturato P1 Verde, a gördülési ellenállást tekintve pedig a második helyen végzett!!
Méret | Ár | ||
185/70 R14 | 88 H DOT18 | Vásárlás | |
195/55 R15 | 85 V DOT20(2020-ban gyártott) | Vásárlás |
Kategória: középkategória
Szezon: nyári gumi
A Giti GitiSynergy E1 kategóriája a legcsendesebb és és legenergiatakarékosabb gumiabroncsa, amit a független tesztek is visszaigazoltak.
"A teszelt abroncsok közül az alacsony fogyasztással és csendes futással tűnik ki" (ADAC - Német Autóklub - 2019) "Messze a legalacsonyabb gördülési ellenállással rendelkező, komfortos abroncs" (Autobild - 2018)
A modern asszimetrikus mintának és a szilika tartalmú futófelületi keveréknek köszönhetően vizes úttelületen is kifejezetten jó teljesítményt nyújt: az EU címkéken B kategóriába sorolást kapott.
A Giti GitiSynergy E1 a jó nedves tapadás és üzemanyag takarékos működés mellett kifejezetten hosszú futásteljesítményre lett optimalizálva.
Kedvező tulajdonságai miatt a Volkswagen csoport több autójára is gyárilag szerelik: A Volkswagen T-Cross, a Volkswagen Polo, a Seat Ibiza és a Seat Arona is GitiSynergy E1-gyel érkezik az első tulajdonosaihoz.
A Giti német fejlesztésű, középkategóriás gumiabroncsai egyaránt kiszolgálják a hétköznapi körülmények között közlekedő vezetőket, valamint az autó-, és motorsport szerelmeseit is egyaránt. Kiváló ár/érték arány és német mérnöki precizitás került ötvözésre ezekben a termékekben. A szingapúri székhelyű anyacég ma már a világ 10 legnagyobb gumiabroncs-gyártó vállalatának egyike.
A személy-, SUV-, kisteher-, teher- és busz abroncsok mellett igen komoly hangsúlyt fektetnek a verseny gumiköpenyekre is. Az Egyesült Királyságban a Giti a VW Beetle Fun Cup hivatalos gumiabroncsa, GitiCompete GTR1 gumiabroncsokkal. Világszerte mintegy 200 autómodell visel gyári elsőszerelésként (OEM) Giti abroncsokat, többek között az európai piacra szánt Volkswagen T-Cross, Seat Arona vagy Volkswagen Polo.
A Giti Tyre világszintű gyártóüzemeket működtet Kínában, Indonéziában és az Egyesült Államokban, vertikálisan integrálva a stratégiai alapanyagokba, hogy enyhítse az ellátási kockázatot és a minőség-ellenőrzést, amely magában foglalja az ügyfeleknek nyújtott minőségi szolgáltatásokat is. A szingapúri székhelyű gumiabroncs-társaság, nyolc gyártóüzemmel rendelkezik, több mint 32 000 alkalmazottat foglalkoztat világszerte, és több mint 130 ország piacán szolgálja ki ügyfeleit.
Giti Tyre gyökerei 1951-re nyúlnak vissza, kezdve a kerékpár-gumiabroncsok és gumi belsők gyártásával Indonéziában, később, komoly előfeszítések árán belekezdtek a gumiköpenyek gyártásába a személy- és haszongépjárművek számára. A társaság 1993-ban lépett be Kínába, és közös vállalkozást alapított az Anhui Tire Factory-vel, egy független harmadik féllel. 1998-ban a Giti különféle helyszíneken értékesítési és disztribúciós központokat hozott létre, két évvel később pedig elkészültek a gyártási létesítmények Fujianban az új személygépkocsi gumiabroncsok (PCR) gyártásának kiszolgálására. Azóta a vállalat tovább bővült nemzetközileg, irodákat és elosztó központokat nyitva világszerte.
2014 júniusában a társaság bejelentette, hogy 560 millió dolláros USD-t invesztál egy új abroncsgyár építésébe az Egyesült Államokban Dél-Karolinában. Az ázsiai országon kívüli első gyár 2017 októberében nyílt meg.
2016 februárjában a Walmart a Giti-it az USA év autóipari beszállítójának nevezte ki.
A Giti Tyre a Giti és a GT Radial márkanév alatt szponzorálja a motorsportokat és eseményeket.
2017-ben Giti Tyre debütált a németországi 24 órás Nürburgring Versenyen ahol az SP8 osztály 1. helyezettjévé vált, és a verseny végső mechanikai megmérettetése után a 2. kategóriába került. 2019-ben a cég eddig a legjobb teljesítményét érte elz első és második helyezett lett az SP8 osztályban a 24 órás Nürburgringben. Ezen túlmenően a „Giti angyalainak” hölgy sofőrjei, technikusai és edzői csapata első osztályú eredményt ért el a csoportjukban a 2019. évi VLN versenyen.
Az Egyesült Királyságban a Giti a VW Beetle Fun Cup hivatalos gumiköpenye a GitiCompete GTR1 mintázattal.
Az Egyesült Államokban Giti támogatta a japán Nobuhiro Tajima-t a Pikes Peak Nemzetközi hegymászó bajnokságon, amely a 2013. évi győztes volt az Electric Auto divízióban.