Dunlop SP Winter Sport 3D

Dunlop SP Winter Sport 3D

MéretSIÁr 
195/50 R16H36 462 Ft-tól
215/60 R17H52 864 Ft-tól
225/45 R17H46 990 Ft-tól
225/45 R18V47 777 Ft-tól
225/50 R18H60 935 Ft-tól
225/60 R16H36 779 Ft-tól
225/60 R17H52 051 Ft-tól
235/45 R19V65 710 Ft-tól
235/55 R18H54 990 Ft-tól
245/40 R18V51 156 Ft-tól
245/45 R19V73 800 Ft-tól
255/30 R19W92 507 Ft-tól
255/35 R20V85 998 Ft-tól
255/40 R18V60 890 Ft-tól
265/35 R20V105 620 Ft-tól
265/50 R19V73 679 Ft-tól
275/35 R20W96 380 Ft-tól

Dunlop SP Winter Sport 3D információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Dunlop SP Winter Sport 3D közép és felső kategóriás autókhoz fejlesztett téli gumiabroncs.

A speciális szilikakeverék alacsony hőmérsékleten is rugalmas marad, ezáltal száraz és nedves útfelületen is kimagasló tapadást biztosít. A széles érintkezési felületen egyenletesen oszlik el a nyomás, így maximális az úttartás mértéke.

A gyors és turbulenciamentes vízelvezetést biztosító menetirányú bordák javítják az abroncs vízenfutással szembeni ellenálló képességét.

Az SP Winter Sport 3D abroncsok a Dunlop Touch technológia felhasználásával készülnek. Segítségükkel jobban érezheti az utat, ami kulcsfontosságú az irányíthatóság és kormányozhatóság szempontjából. Az új, 3D rendszerű, kapcsolódó lamellák feszes vállrészt eredményeznek, amely száraz úton javítja a stabilitást és a kormányozhatóságot.

A gumiabroncs felületének bizonyos helyein kialakított három speciális lamellának köszönhetően a Winter Sport 3D bármilyen téli útviszony esetén magabiztosan teljesít. A téli vezetési körülmények nagymértékben változhatnak. A hideg, a szárazság, a havazás és az ónos eső kifejezetten nagy igénybevételt jelent a gumiabroncs számára. A Dunlop soklamellás rendszere megfelel ennek a kihívásnak, mert eltérő típusú lamellái a különböző téli útviszonyokhoz igazodnak.Előnyök Állandó teljesítmény különféle téli útviszonyok között is.

Dunlop SP Winter Sport 3D teszt

20112010Átlag: 100%; Tesztek száma: 3

További téli gumi tesztek

További Dunlop téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.