Continental VanContact 200

Continental VanContact 200

MéretSIÁr 
185/75 R16R35 498 Ft-tól
195/65 R15T22 422 Ft-tól
195/70 R15R25 500 Ft-tól
195/75 R16R29 990 Ft-tól
205/65 R16T38 990 Ft-tól
205/75 R16R38 985 Ft-tól
215/60 R16T43 990 Ft-tól
215/60 R17T51 105 Ft-tól
215/65 R15T29 990 Ft-tól
215/65 R16R39 990 Ft-tól
215/75 R16R42 990 Ft-tól
225/65 R16R43 990 Ft-tól

Continental VanContact 200 információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A ContiVanContact™ 200 egy speciális, kimondottan a nyugat- és közép-európai fuvarozók használati szokásainak figyelembevételével tervezett nyári gumiabroncs.

A futófelület közepén elhelyezett lamelláknak és mintázati árkoknak köszönhetően az abroncs még heves esőzés alkalmával is rendkívül rövid fékutat és precíz irányíthatóságot biztosít. Ráadásul az összekapcsolt mintázati blokkok maximalizálják a gumiabroncs érintkezési felületét, a mintázati stabilizátorok pedig növelik a futófelület merevségét. Mindez kiváló stabilitást és remek kezelhetőséget biztosít még a legnagyobb terhelés mellett is. A ContiVanContact™ 200 abroncs az üzemanyag-takarékosságban is élen jár, hiszen elődjéhez képest - Vanco 2 - 15%-kal alacsonyabb gördülési ellenállással rendelkezik.

A vállrészen elhelyezkedő új kialakítású vízelvezető csatornák és az innovatív formájú kapaszkodóélek a mintázat közepén az ablaktörlő lapátokhoz hasonló módon vezetik el a csapadékot. (ábra 2.) Ez a technológia kimagasló vízelvezetést, és ezzel párhuzamosan nagyobb biztonságot garantál vizes úton.Rendkívüli biztonság a vizes útfelületen nyújtott rövid fékútnak köszönhetően.

Az összekapcsolt mintázati blokkok maximalizálják a gumiabroncs érintkezési felületét, a mintázati stabilizátorok pedig növelik a futófelület merevségét. Mindez kiváló stabilitást és remek irányíthatóságot biztosít. Precíz kezelhetőség még nagy terhelés esetén is.

A deformáció enyhítése érdekében az alapanyagban használt legújabb generációs szilika-keveréket speciális polimerekkel egészítették ki. Ez az innovatív megoldás jelentősen mérsékli az abroncs gördülési ellenállását, amely hozzájárul az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez. Alacsony üzemanyag-fogyasztás és növelt futásteljesítmény a mérsékelt gördülési ellenállás révén.

  • Teljesítmény összehasonlítás (ábra 1.)
    Teljesítmény összehasonlítás (ábra 1.)
  • A vállrészen elhelyezkedő új kialakítású vízelvezető csatornák (ábra 2.)
    A vállrészen elhelyezkedő új kialakítású vízelvezető csatornák (ábra 2.)

További Continental nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Continental információk

ContinentalA Continental Németországból származó prémiumkategóriás gumiabroncs.

A Continental kínálata

A cég kezdetben kizárólag abroncs- és gumiipari termékeket állított elő, mára azonban komplex termékportfoliójának köszönhetően az autóipar egyik meghatározó szereplője. A Continental egyike a világ legnagyobb autóipari beszállítóinak. Ma majdnem minden harmadik Európában gyártott személygépjármű Continental abroncsokon gördül le a gyártószalagokról.

A járműgyártók számára több mint 500 különböző terméket gyártanak, 13-tól egészen 23 colig terjedő keréktárcsa-átmérővel. Ennek köszönhetően az első helyet foglalja el az európai abroncsgyártás első szerelés piacán. Első szerelések a teljesség igénye nélkül: Audi, BMW, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mercedes-Benz, Porsche, Tesla.

A prémium szegmenshez tartozó Continental gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Continental gumiabroncs 5 földrészen, 19 országban, 54 gyárban megközelítőleg 35 400 alkalmazott munkájával készül. 2014-ben a Continental konszern forgalma meghaladta a 34,5 milliárd eurót.

A Continental Magyarországon jelenleg öt vállalattal, hét telephelyen képviselteti magát, és közel 6.100 munkatársat foglalkoztat. Négy divíziója (Interior, Chassis & Safety, Powertrain, ContiTech) végez gyártó- és szoftverfejlesztési tevékenységet Budapesten, Veszprémben, Szegeden, Makón, Vácott, Nyíregyházán. A gumiabroncs divízió 1991 óta van jelen a magyar piacon értékesítési irodával és regionális abroncsraktárral.

Jelenleg a hannoveri központ több mint 6.500 munkavállalót foglalkoztat. Ezen felül itt található a konszern gumiipari divíziójának három üzletága – személy- és kistehergépjármű-abroncsok, Haszongépjármű-abroncsok és ContiTech –, valamint a központi adminisztráció, a Kutatási és Fejlesztési részleg és számos termelőegység is. Ezen felül Hannoverben fejlesztik és tesztelik az abroncsokat, de gyártanak itt többek között a felfüggesztéshez különböző alkatrészeket, a motor rezgését és zajszintjét csökkentő elemeket, hajtástechnikai elemeket – például ékszíj, fogasszíj, bordásékszíj –, hagyományos és elektronikus légrugó-rendszereket és modulokat.

A Continental története

A Continental részvénytársaságot kilenc hannoveri illetőségű bankár és gyáriparos alapította. Az akkori 300 ezer talléros alaptőke mai vásárlóereje megközelítőleg 6,3 millió euró. A hannoveri anyavállalatnál dolgozó hozzávetőlegesen 200 munkavállaló többek között különböző lágygumiból készült termékeket – például melegítőpalackokat, játék babákat és más gumírozott anyagokat – és tömörgumi-abroncsokat gyártott kocsikhoz és kerékpárokhoz. Az árbevétel az 1880-as években durván 3,3 millió márka volt. Ennek a mai vásárlóereje kb. 21,5 millió euró. Az 1920-as évek végén a német gumiipar legjelentősebb képviselői "Continental Gummi-Werke AG" néven egyesültek. Az így létrejövő új vállalat termelését szinte csak Németországra korlátozta, azonban exporttevékenysége folyamatosan növekedett. Ebből a koncepcióból csak az 1980-as évek elején tört ki, amikor tudatosan elkezdte kiépíteni globális termelő- és kereskedelmi hálózatát. Az amerikai Uniroyal Inc. európai abroncstevékenységének megszerzésével, az észak-amerikai General Tire abroncsgyártó cég átvételével, valamint a portugál Mabor és a cseh Barum többségi tulajdonának megvásárlásával a Continental nemzetközi tevékenységét Európa határain túl is kiterjesztette. A munkavállalói létszám adatai is ezt a fejlődést támasztják alá. Míg az 1990-es évek elején az 51.000 foglalkoztatott nagyjából egyenlő arányban oszlott meg Németország és a világ más részei között, addig ma a 200.000 fős munkavállalói létszám "csak" mintegy 30%-a német alkalmazott.

Az 1990-es évek végén a Continental konszern új stratégiát dolgozott ki. Ezt 1998-ban az ITT Industries Automotive Brake & Chassis (Teves) megvásárlásával kezdte el. A következő jelentős lépés 2001-ben történt, amikor a Daimler cégcsoporttól megvásárolta a Temic nemzetközi elektronikai szakvállalatot. A Continental ezzel diverzifikálta üzleti tevékenységét, hogy így növelje ellenálló képességét az autóipar egyes területeinek ciklikusságával szemben. A 2006-os akvizíció a Motorola autóelektronikai üzletágával jelentősen bővítette a Continental tevékenységét, elsősorban a telematika területén. A vállalat történetének eddigi legnagyobb akvizíciója a Siemens VDO Automotive AG felvásárlása volt. Ezzel a lépéssel a vállalat a globális autóipari beszállítók elitklubjának lett a tagja, ugyanakkor erősítette piaci pozícióját Európában, Észak Amerikában és Ázsiában is.

A Continental már kezdettől fogva kimagasló technológiai felkészültséggel rendelkezett. 1904-ben a világon elsőként mintázattal rendelkező személygépjármű-abroncsot, 1908-ban túrakocsik számára leszerelhető keréktárcsát fejlesztett ki, 1943-ban pedig szabadalmaztatta a tömlő nélkül szerelt abroncsot. Utóbbi sorozatgyártását még ebben az évben első német vállalatként kezdte meg. 1932-ben Continental-Schwingmetall néven új termék jelent meg a piacon. A gumírozott fém alkatrészek lehetővé teszik a motor rezgésének és zajszintjének csillapítását.

A Continental 1998-ban mutatta be, majd kezdte meg úttörőként az Elektronikus Menetstabilizáló Rendszer (ESC) sorozatgyártását. Ebben az évben az ESC negyedik generációs modelljének, az MK 100®-nak sorozatgyártását kezdték meg. Csak Németországban, az újonnan forgalomba helyezett gépjárművek már 80%-a rendelkezett valamelyik gyártó ESC-rendszerével. A Continental termékportfoliójában már 1997-ben megtalálhatóak voltak a hibridtechnológia különböző elemei. 2009-ben a világon elsőként kezdte meg a hibrid járművekben használt lítium-ion akkumulátorok sorozatgyártását. A környezet¬barát nyomókendőket, melyek oldószermentesek, ezért a nyomdaipari gépek működése során keletkező CO2-kibocsátás mértékét 70%-kal csökkentik a hagyományos nyomókendők használatához képest, az "Év ötlete 2011" díjjal tüntették ki. A Continental innovációs képességét minden évben számos új szabadalom bejelentése bizonyítja.

A Continental ma olyan technológiai felkészültséggel, folyamatkompetenciával és termelési potenciállal rendelkezik, amely a világ vezető vállalatai közé emeli.

Garancia

A Continental gumiabroncsokra a gyártó a gyártástól számított 5 év garanciát vállal.

A Continental gumiabroncsokra külön szolgáltatási csomag is vásárolható, amely tartalmaz védelmet a kátyú, padka, defekt vagy akár szándékos rongálás okozta sérülésekre (defektgarancia), asszisztencia szolgáltatást valamint balesetbiztosítást. A garancia időtartama a regisztrációtól számított 2 év. A szolgáltatás díja col mérettől függően változik. A garancia 4 db - egy garnitúra - azonos márkájú és mintázatú személygépkocsi-abroncs vásárlása esetén érvényesíthető. Bővebb információért kérjük látogasson el a www.contisafe3.hu weboldalra.


×

 

 

Oldalunkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk